~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 4 februari 2011

Avslaget fredagsmys

Jag gillar fredagar i vanliga fall.
Men den här veckan har varit så märklig så inget blir som det ska.
Dagen har ägnats åt att städa inför helgen.
Om nu alla i detta hemmet kan hålla sej friska kommer hemmet i helgen att invaderas av mina goa vänner från familjeliv.se.
Några kommer imorgon och vi ska umgås och snacka hela kvällen.
Sen anländer några till på söndag och vi ska då ha me&ivisning.
Och fortsätta snacka, gissar jag.:-)

Om det skulle råka vara någon läsare här som inte vet vad me&i är så är det ett svenskt klädmärke som gör färgglada lekvänliga kläder till mest barn men även vuxna.
Kika in på www.meandi.se så hittar ni vårens fina kollektion.

Jag har längtat så länge efter den här helgen och är så fruktansvärt nervös för att någon mer i familjen ska drabbas av kräksjukan som Anjelin hade igår.
Håll tummarna allihopa, så att vi slipper!

Fredagsmyset, som alltid är just mysigt är lite avslaget idag.
Michaelas lag har match idag i Malmö. Långt iväg så det blir sent. Alicia får ibland vara med i det laget och spela och idag behövde de henne. Så de båda skulle vara i Klippan kl 18.00 och har ännu inte kommit hem när kl är 23.
Nikita har varit på badparty i simhallen och hämtades kl 22.
Emilio somnade kl 19.30, så det var väldigt tomt i soffan ikväll.

Nåja, vi får väl mysa desto mer imorgon.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar