~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 11 februari 2011

Tetantsträff

Igårkväll var det dags att träffa mina goa vänner i tetantsgänget.
Det var en toppenbra avslutning på dagen!

Vi började dagen med kyrkis. Medan Anjelin var där hälsade jag på Mathilda och Ronnie och Linus tränade.
När skolbarnen kom hem från skolan var det dags för innebandy i Klippan och sen direkt till pizzerian för att träffa gänget.

Michaela fick följa med denna gången.
Åldern på tjejerna i tetantsgänget är ganska varierande och Michaela är inte så många år yngre än den yngsta mamman i gänget. Lite tråkigt är det att vi inte är alla varje gång, men det är inte lätt att få till en dag när alla småbarnsmammor i gänget kan.
Denna gången var det favvo-Anna-Ida som inte kunde. Synd.:-(

Så himla roligt det kan vara att bara sitta runt ett bord och äta pizza och babbla.
Mycket skratt blir det.:-)

Nu är det dags för helg och den här helgen är det jobbdags.
En massa pusslande är det den här gången för att få ihop barnens grejer då vi inte är hemma.
Men med goda vänners och mormors hjälp så funkar det nog.

Ett kändisparty, två innebandymatcher och öppet hus på högstadiet ska klaras av idag och imorgon. Det är inte direkt någon semester att ha barn.;-)

På söndag är vi alla lediga och inget är inplanerat. Såååå skönt!!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar