~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 13 februari 2011

Gnäll, gnäll, gnäll

Idag är denna mamman osedvanligt gnällig.
Ni får stå ut med diverse klagomål på både det ena och det andra i den här bloggen.
Just idag är det så rysligt synd om mej för att jag är så himla förkyld.
Ont överallt och hängig som bara den.
Och framför allt.... så förbaskat gnällig!:-)

Egentligen har det varit en väldigt trevlig dag.
Linus och Mathilda har varit här nästan hela dagen och grabbarna har röjt på altanen och eldat skräp. De har också varit flitiga och slängt ut den gamla frysen och kylen. Äntligen!
Så nu ska jag bara städa ordentligt i hallen mot altanen efter musinvationen där var i höstas och fram till jul ungefär.
Sen kan vi använda den ingången med. Ganska länge nu har ju hallen varit full av kyl och frys.:-)

Så nu har jag gnällt färdigt här och ska stoppa mej själv i sängen.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. kram på dig! i morgon är en ny dag både i norr och söder <3

    SvaraRadera