~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 5 februari 2011

Pölsekäringarna är i antågande!

JAAAAAAAAAA vi är friska än och idag är det träff med de kära pölsekäringarna från den bästa tråden på www.familjeliv.se.

Namnet pölsekäringarna kommer från mannen till en av tjejerna som kallade oss så en gång. Vårt gemensamma ämne är ju egentligen danska barnkläder och därav pölse...:-)

Maten är klar och bara att värma och ta fram. Sängplatser är ordnade för de som ska sova över.
Nu ska bara gänget trilla in också.
Åtta tjejer kommer på övernattning. Ett par stycken kommer inom ikväll och kollar läget bara.
Imorgon dräller ett gäng till in.

Å vad det här är roligt!

Hoppas vi får några bilder med så att ni på distans kan få en liten inblick.;-)

Kramar Helena

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot bilder sen.... :)

    SvaraRadera
  2. Jaa vi vill se bilder! Så synd att jag inte kunde. Hoppas ni får det toppen, men det vet jag ju att ni får! Kram!

    SvaraRadera
  3. kom igen nu brudar... BILDER tack!!

    SvaraRadera