~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 18 februari 2011

Nova starfrossa!

Idag har jag varit hos bästaste Cecilia på annacill.
Att packa upp tre stora lådor med fina Nova starkläder var målet med dagen.
Åh så mycket fint det fanns i de!
Och hur gör man detta utan att få med sej en hög hem?
Jag har inte lärt mej det än iaf.:-)
Så här fin blev Emilio i ny vårjacka och mössa.
Emilio var trött och ville inte prova mer kläder.
Anjelin däremot, provar mer än gärna.
Hon vägrade dock ta av sej sina omatchande strumpor så de får ni leva med.;-)
Dessa byxorna är egentligen Emilios, men hon fick prova de för att jag ville se hur de satt. Det är ju en ny modell.


Fin wctjacka

wctbyxor

Ny cool modell igen. Haremsbyxor.



Ja detta och faktiskt lite till fick följa med hem.
Kvällen har jag tillbringat mest i bilen. Kört barn till disco. Hämtat på fritidsgården och hämtat på discot. Och sen hämtat ett barn till på fritidsgården.
Det är ett hårt arbete att ha många barn.;-)
Kramar Helena






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar