~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 11 februari 2011

Det finns inte ord....

Det står idag i flera tidningar, bla aftonbladet, om en liten sexårig kille som blivit mobbad i skolan av sina kamrater för att han gillar rosa kläder och balett.
Nu har de andra barnen handgripligen skadat pojken och föräldrarna har tagit honom ifrån skolan.

En eloge till föräldrarna som lyssnar på sin fina pojke och tar tag i det här!

Något stöd av personalen verkar de inte alls få och nu hoppas jag att pojken får det bra i en ny skola.

Det är helt galet att ett barn ska behöva råka ut för detta!
Jag känner till mamman och pojken på avstånd och de är så goa.
Varje människa borde få vara som den vill och inte bli dömd av andra.

Som en skribent i aftonbladet skrev.... rosa är bara en färg och balett är en vacker dans....

Massor av kramar till familjen detta gäller!

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Håller med Helena. Tänkte på Isak men trodde inte att det var han när jag hörde nyheten..läste Susannes inlägg idag och jag har alltid beundrat henne och Anil för att de låter Isak vara den han är och stått emot allas åsikter..Usch!Kram

    SvaraRadera