~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 17 februari 2011

Tokiga ungar

Ja ungar kan vara hur tokiga som helst.
Vad händer när man vill fota dagens outfitbild på min galningar?
Jo Emilio ska visa att han kan göra en fiskmun.
Myyyycket roligt!
Vi skrattade mycket!

Då ville Anjelin visa att hon också kunde.
Det kunde hon inte riktigt, men inte skrattade vi mindre för det.
Hur söt är inte den pussmunnen?

Hon tyckte dock att hon var bättre på andra saker framför kameran.:-)

Så himla roligt med lite spontana knasigheter!

Dagen har rullat på som vanligt.

Kyrkis för Anjelin och innebandy för stora tjejerna.

Nu nalkas sportlovet med raska steg.

Alicia är ledig imorgon för att de hade öppet hus i skolan förra helgen.

Jag smiter hemifrån imorgon för att storhandla mat och hjälpa till lite i favvobutiken.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar