~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 8 februari 2011

Bilstrul och planering

Att bo på landet med två trasiga bilar frestar på tålamodet.
Idag har vi fått låna min mammas bil för att svärmor behövde sin.
Funkade bra för att få Anjelin till kyrkis och hem igen.
Ronnie tog svärmors bil till jobbet ikväll och mamma skjutsade oss till barngympan.
Sen var det lugnt, trodde jag.

Hade visst glömt att Michaela skulle på orkesterträning och här satt vi strandsatta i skogen.
Tur man har snälla vänner som ställer upp med kort varsel.

Nu är det iaf bestämt att båda bilarna ska lagas. Inga små arbeten och många kronor kostar det.
Men ÅH vad jag längtar tills de är klara!

Nu ska det tas igen lite sömn efter förra nattens helt galna stormoväder.
Strömmen försvann vid kl 2 och kom tillbaka 9.30.
Skönt att det inte blev fler timmar än så.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar