~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 26 februari 2011

Rymde hemifrån ;-)

Idag rymde jag, Anjelin, Emilio och Nikita in till Annacill en runda.
Hela huset är ju fortfarande invaderat av Michaelas kompisar och jag antog att de ville vara lite ifred för småttarna. Så vi smet.
Den lilla tonåringen, Anjelin, shoppade en fin klänning och nya skor.
Klänningen är från mitt ena favoritmärke, Nova star.
Skorna är från mitt andra favoritmärke, hummel.
Så glad att annacill nu tagit hem hummel till butiken!

Anjelin gör allt för att få vara med i tonåringsgänget.
När jag försynt säger till henne att lämna de ifred för att de är lite större än henne och vill vara lite ifred säger hon:
-Vaaarfööör är jag bara fem år, mamma?
-Jag vill oooockså vara stoooor.
Jag äääälskar ju de!
Jag hoppas hon förblir liten väldigt länge, för där finns kapacitet till en hel del i vår lilla duracell.;-)
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar