~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 30 oktober 2012

Önskelista

Efter påtryckningar har barnen skrivit önskelistor inför julen.
Jag har inte alls lagt mej i diskussionen utan la fram papper och penna.
Nikita var sekreterare och de tre yngsta i skaran har önskat hej vilt.
Det är så himla roligt att se vad det blir för önskningar.

Emilios ser ut så här:

Pokemonspel
Batmanspel
Kläder
En koja utomhus som är en fladdermus
Glass
Medicin
Mycket pengar

Ganska intressant önskelista tycker jag.:-)
Att det står medicin beror nog på att han nyss fått flytande panodil för första gången och tyckte det var gott.

Anjelins är ungefär lika rolig medan Nikitas är en liten aning mer realistisk.:-)

På ett sätt känns det som att det är jättelänge tilll julen men om man tänker på hur fort tiden går så är vi snart där.
Jag längtar faktiskt till advent och jultiden.
Nu är det så himla mörkt och dystert.
Mrn om rn månad är det julskyltning.;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar