~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 5 oktober 2012

Fortsätter pimpa


Finaste kranen i världshistorien är nu min.
Jag är så himla glad för den.
Lite knäppt att bli det för en kökskran, men jag är det iaf.
Jag gillar det som inte alla andra har, det som är gammaldags och det som är riktigt ordentligt snyggt i mina ögon.
Den här har allt.

Lite fix har vi kvar att göra i köket, men snart så är det klart.
Vi kan om vi vill minsann.

Nu laddar vi för en helg fylld av födelsedagar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar