~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 28 oktober 2012

Stolt mamma idag!

Eller ja, jag är alltid stolt över mina barn.
Men när de tar ett nytt steg inom något område blir jag extra stolt.
Idag har Nikita, för första  gången, spelat offentligt med paradorkestern.
Iförd den ståtliga uniformen och allt.

Hon var SÅ nervös innan och har knappt sovit inatt.
Men det gick hur bra som helst!


Michaela har ju hängt med i flera år men ni får ändå en bild på de båda två i de fina uniformerna.

Vi har haft en riktigt mysig dag.
Hämtade min goa farmor vid bussen på förmiddagen.
Åt middag tillsammans och körde sen till hantverksmässan som musikskolans föräldraförening fixat.
Ronnie, Anjelin och Emilio skickade vi på barnkalas.

Mycket fint hantverk fanns det att se och köpa.
Och så drillflickor att se och fin musik att lyssna på samtidigt.
Det är så himla mysigt att umgås med farmor!

På seneftermiddagen var vi nöjda och glada.
Skickade hem farmor med bussen och landade i soffan.

Ännu en helg är slut.
Och nu är det visst lov i en vecka.:-)
Härligt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar