~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 22 oktober 2012

Slappt och skönt!

En ledig måndag som bara inneburit lämning och hämtning av små barn.
Och så lite tvättande så klart.
Annars bara slappe.
Det behövs ibland.
Jag är dock lika trött ändå så det ska sovas riktigt gott inatt!:-)

Imorgon är en fullproppad dag igen.
Det är bara att köra på.

Vill ni se hur en dag kan se ut?

7.30 skicka Anjelin och Nikita till taxin.
8.00 Säga hej då till Alicia och väcka Michaela.
9.00 lämna Emilio på dagis
9.30 möte på jobbet till kl 12.
13.00 teckenspråkskurs på jobbet. Innan dess måste jag få i mej nån middag och få Anjelin levererad till mitt jobb.
14.00 ska Emilio hämtas så jag får smita ifrån kursen och fixa det.
14.30 hämtas Nikita i skolan för att åka till Ängelholm för sjukgymnastik i vatten kl 15.15. Småttarna får vi dra med oss.
16.00 är det uppstigning ur vattnet.
Ombytt och färdig kör vi hemåt och är hemma ca 17.00.
18.00 är det orkesterträning för Nikita och Michaela.
20.00 är den slut.

Ja så kan en dag se ut för mej.
Tur inte alla dagar ser ut så.
Men det är ju roligt när det händer lite i livet;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar