~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 1 oktober 2012

Måndag igen då då...

Njöt av helgen och glömde visst skriva här.:-)

På lördagen var det seriepremiär för Åbys F16-tjejer,
Matchen var mot Ängelholm och det är alltid spännande.
Det blev vinst och det känns så himla bra!

Söndagen gick åt till en hel del mys och sen jobb på kvällen/natten.

Och idag drog vi igång en ny vecka igen.
Tycker tiden bara springer iväg.
Kanske för att jag har en hel del att stå i?

Spenderade förmiddagen med Karin.
Hon har ju fyllt år i helgen och givetvis var vi tvungna att fira lite.
På eftermiddagen drog vi på ännu ett kalas.
Pamela fyllde minsann hela 8 år idag.
Stora tjejen!

Nu sussar hela skaran sött här och jag ska nog göra de sällskap.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar