~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 7 oktober 2012

Nikita 12 år!


Jag undrar som vanligt var tiden blir av?
Hur kan hon fylla 12 år?
Redan?

Vi har firat med pizza och sen marängtårta.
Allt enligt födelsedagsbarnets önskemål.

Någon bebisbild på Nikita hade jag inte här i datorn så det fick bli en femårsbild istället.
Hon blev ju storasyster dagen efter sin femårsdag.:-)


Imorgon blir det mer kalasande då de flesta bara kunde komma då.
Men 12-åringen somnade nöjd ikväll iaf.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar