~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 20 oktober 2012

Äntligen helg!

Och ändå så mycket att göra...
Jag har jobbat varje dag den här veckan utom i torsdags.
Men jag var inte sysslolös då för det precis.;-)
Har även hunnit med att spela innebandy och att träffa bästa tetantsgänget.
Idag har jag varit ledig men vi har fyllt dagen med tårtkalas för Ronnie och innebandy.
Tjejerna i Åbys F15 vann över Stanstad med 7-4 idag.
Vinst är alltid roligt!
Imorgon väntar jobb igen.
Sen hoppas jag att läget blir lite lugnare när nästa vecka drar igång.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar