~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 10 oktober 2012

Det rullar på...

Som för alla andra så rullar livet på här.
Man går upp på morgonen och ganska snart så går man och lägger sej igen på kvällen.
Det är skola, jobb och aktiviteter i en enda salig blandning.
Precis så som de ska vara.


Häromdagen gjorde jag ett försök till porträttfotografering.
Eller jag tänkte det iaf.
Ljuset var inte riktigt bra så de enskilda bilderna blev inte superbra.
Roligt är det iaf att barnen är så himla med på att ta kort.
De är jätteroliga att jobba med.

Här är ett par smakprov.
Fiiina glaaada barn.

Och lite wild n crazy :-)


De fina höstfärgerna måste vi ju också ta vara på så när vädret var fint gav vi oss ut en runda i skogen.




Även utomhus kan man busa..


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar