~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 12 oktober 2012

En fredag på bästa sätt.

Soffan full av barn, massa gott på soffbordet och x-factor på tv:n.

Japp denna mamman är nöjd!!


Gårdagen ägnades åt att studera socialförvaltningens värdegrunder och utveckla dessa.
Intressant och givande.
Det ska bli spännande att fortsätta med detta.

Kvällen tillbringades med trevligt sällskap.
Öppna förskolan för vuxna, kan man säga.
God mat och massa snack.
Höstpyssel var det visst också men det snackade jag visst bort.;-)

Imorgon fortsätter jag den otroligt lediga helgen.

Så skönt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar