~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 25 oktober 2012

Mycket i görningen

Som ni märker så hinner jag inte riktigt blogga varje dag längre.
Hoppas ni har överseende med detta.
Jag tror och vill att detta snart ska ordnas till det vanliga igen.

Anledningen är dels att jag helt enkelt inte är vid datorn så mycket längre.
Visst kan man blogga via telefonen ocskå men jag gillar bäst att göra det via datorn iaf.
Sen är det ganska mycket i görningen just nu.
Mycket rent praktiskt att fixa med och mycket som rör sej i mitt huvud.
Jag är en tänkare och en grubblare som ibland grubblar en aning för mycket.

Mycket som jag grubblar över vill jag inte heller inte dela med mej av här av respekt för berörda personer.
Annars är det väldigt bra att få skriva lite här om saker jag tänker på.
Dels för att få det ur huvudet och dels för att ha det sparat i skrift för att sen kunna kika tillbaka.
Därför skriver jag ibland lite kryptiskt.
Då förstår iaf jag vad som menas även om inte alltid andra gör det.

Idag slappar jag mest efter den hektiska tisdagen och onsdagen som också bjöd på en hel del.
Imorgon jobbar jag hela dagen och sen är det loppisförberedelser för hela slanten.
Som ni kanske minns så är jag med och arrangerar barnloppis här i byn varje vår och höst.
På lördag är det dax.
Så hela kvällen imorgon går åt till att ställa i ordning i lokalen och att ta emot försäljarna.
Roligt men jobbigt!:-)

Jag är så glad för att ni, min trogna lilla skara, följer mej!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar