~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 27 oktober 2012

Så mycket bättre....

Äntligen börjar detta tokbra program igen!
Suverän avslutning på en bra dag.

Loppisen var välbesökt och jag sålde ganska bra.
Så jag är nöjd iaf.

När jag kom hem serverades middag och sen var det soffmys med familjen.
Härligt!
Och så detta program som innehåller en så genialisk idé.
Att samla ett gäng artister som ska sjunga varandras låtar.
Följde förra säsongen slaviskt och kommer att göra det med denna med.

Kolla bara på detta klippet från förra omgången.
Mycket bättre kan det inte bli...
http://www.tv4.se/s%C3%A5-mycket-b%C3%A4ttre/klipp/mikael-wiehe-timbuktu-flickan-och-krakan-2112759

Dagens favorit är denna:
http://www.tv4.se/s%C3%A5-mycket-b%C3%A4ttre/klipp/magnus-uggla-vi-vandrar-i-ett-regn-2230062

Magnus Uggla är en favorit sen många år tillbaka.
Jag gillar hans rebelliska stil och sköna attityd.:-)
I dagens omgång var även Maja tokbra.
Även hon sitter på en god portion attityd.;-)

Tipsar er om att klicka runt bland klippen på tv4:as sida om ni inte såg programmet.

Nu fortsätter jag snurra runt bland bra musik och hoppas att jag gett er lite inspiration idag :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar