~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 7 oktober 2012

Anjelin 7 år!


Stora fina tösen nu ju!
Här fikar hon på tårta som hon själv valt.
Prinsesstårta såklart :-)


Tänk att hon var så här liten för sju år sen.
3515 gram tung och 50 cm lång.
Lilla plutt.

Vi har kalasat med barnens mormor, farmor, moster Mia och kusin Julia.
Och så Ullafarmor, som är min farmor.
Den bästa som finns!

Här har barnen ställt upp på gruppbild för Ullafarmors skull.
Givetvis passade även jag på att fota.


Och vad händer när man försöker vara seriös med en galen barnaskara?
Blir någon förvånad över en sådan här bild längre?
Inte jag iaf. :-D

Alicia har hunnit spela innebandy också idag.
Därav klädseln.
De vann sin andra seriematch  också och ligger nu etta i serien.
Men mycket kan hända ännu då säsongen nyss dragit igång.
Men jag är stolt ändå, jag.

Nu ska jag nog ta vara på lugnet efter den här kalashelgen och slötitta lite på tv.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar