~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 14 oktober 2012

Rock of ages

Är du som jag uppvuxen på 80-talet?
Då bara MÅSTE du se fillmen Rock of ages!!
Om du nu inte redan gjort det, förstås.
Jag brukar inte vara jättesnabb på det där med filmer.
Efter tips av min kära syster såg jag filmen, i gott sällskap, igårkväll.
Själva filmen är väl egentligen lite töntig men ÅH så mycket nostalgikänsla den ger!
Den bästa musiken, roliga personer och en massa detaljer som bara tar en tillbaka till den tiden.
SÅ härligt!

Ja vi har sett filmen idag med.
Så bra är den!

Har även hunnit med ett besök hos tatueraren Rickey med idag.
Var inte ett dugg planerat utan han frågade sent igår kväll om jag kunde komma idag.
Of course, sa jag såklart!
ONT som attan gjorde det, men det får det ju vara värt.

Nu laddar jag för en ny vecka med en massa inbokat.
Får följa mitt mantra:
Eeeen dag i taget....

Hoppas ni har haft en skön helg!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar