~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 21 oktober 2012

Bästa Ronnie fyller år!!

Men oturligt nog har han jobbat hela dagen.
Så kan det vara...
Tur att vi firade med god mat och smarrig tårta igår.;-)

Nu väntar jag på att reprisen av mitt nya favvoprogram ska börja. Sabla tid att sända repriser på.
Har ni inte tittat på ink master Sverige innan så tipsar jag er om det nu.
Onsdagar kl 22 sänds det.
Ganska bra tid faktiskt, om man inte är totalt förvirrad och glömmer bort det då.
Det handlar om tatuerare om någon missat detta.;-)
Ett ämne som intresserar mej a lot!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar