~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 1 november 2012

En heldag med de bästa!

Det är ju lov och vad ska man då hitta på?
Jo jag tog fyra av de fem i barnaskaran och en extra kompis och drog till Väla.
För er som inte är i från dessa trakter så kan jag berätta att det är ett köpcentrum som är ganska stort.
Eller faktiskt så är det jättestort.

Anjelin och Nikita önskade sej presentkort och pengar när de fyllde år och nu ville de använda dessa.
Michaela och hennes kompis vill väl alltid shoppa?
Emilio han fick bara hänga med.:-)
Alicia var där igår med en kompis och hade annat för sej idag.

Alla uppförde sej väl och vi var där hela dagen nästan.
Anjelin handlade littlest petshops för hela slanten.
Inte riktigt, men nästan iaf.

Nikita handlade ingenting, hon.
Väl där insåg hon att hon ville spara till ett skylanderspel istället för att göra av med pengarna nu.

Ett besök på McDonlads hann vi också med.

Vet ni vad det bästa var?
Att denna mamman fick köpt sej en vinterjacka.
Jag är så sabla kräsen och dålig på att handla till mej själv.
För sju år sen köpte jag min nuvarande jacka så det var ju lite dax för en ny.
Ännu bättre är det när man kan handla på barnavdelningen och kommer extra billigt undan.;-)

Trött är jag men så nöjd med den här dagen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar