~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 15 november 2012

Sjukorna bara fortsätter...

Jag vet att det är tråkigt och tjatigt att läsa om men det händer inte så mycket mer.
Själv börjar jag må bättre men är fortfarande inte helt ok.
Barnen turas om att vara halvkrassliga här.
Ikväll var det Emilio som var febrig.

Jag smet ändå iväg på en mysig kväll med några mammor.
Pyssel och snack kallas det, men jag kan inte påstå att det pysslas så värst mycket. ;-)
Nu är jag hemma igen och laddar för jobbhelg.

26 timmar i sträck med början imorgon.
Ut på trevligheter på lördag och sen jobb igen på söndag.
Så ser planen ut. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar