~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 4 november 2012

21-årig förlovningsdag


Egentligen var det i fredags men då hade jag annat att skriva.
2 november 1991
Då förlovade vi oss.
Två smala söta guldringar satte vi på våra ringfingrar.
Ringar som för länge sen blivit för små.
Vem har samma ringstorlek vid 40 som i tonåren?
Inte vi iaf.;-)
Dock har vi de båda två i en kedja kring halsen.
För de symboliserar så mycket.
All vår kärlek till varandra.
Kärleken vi visste skulle finnas för alltid.

Vi må varit olika som natt och dag och är det i mångt och mycket fortfarande.
Men det är VI som hör ihop.
Detta kan inget ändra på någonsin.

Älskar dej för alltid min Ronnie!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar