~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 30 november 2012

Sista jobbhelgen på ett tag

Med blandade känslor jobbar jag en rejäl jobbhelg för sista gången på obestämd tid.

Egentligen älskar jag att vara hemma med barnen.
De är liksom min karriär.

Men jag trivs på mitt jobb.
Både med arbetskamraterna och med brukarna.
Jag känner att jag gör ett bra jobb.

Nu väntar nya tider.
Jag ser så mycket fram emot vår nya utmaning och är så glad att just vi är utvalda till detta.

Vilken tur jag har!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar