~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 24 november 2012

Kvitto

Vi lever som vi har lust till.
Tillbringar det mesta av vår tid med barnen och varandra.
Det är bara så det är, helt naturligt.

Någon gång ibland så får man ett litet kvitto på att det betyder något för någon.
Jag erkänner utan omsvep att det känns härligt i både själ och hjärta när det dyker upp, det där kvittot.

Idag sa ett av barnen de värmande orden:
-Åh vad jag är glad att jag har er som föräldrar.
Ni ställer alltid upp och finns alltid till hands.

Det enda jag gjort för att locka fram dessa fina ord just idag var att följa med på två innebandymatcher och bara vara...
För övrigt så gjorde Alicia sitt första mål för säsongen i den första matchen som de även vann.
Den andra matchen håller vi tyst om ;-)

Resten av dagen har vi tillbringat i soffan till "så mycket bättre".
Perfekt underhållning!

Eftersom ni inte hörde ett ljud från denna blogg i går så kan jag berätta att de vankades mycket trevlig tetantskväll.
God mat, trevlig sällskap och som vanligt många skratt.

Nu väntar filmkväll.

Hoppas ni har en bra helg, mina vänner.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar