~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 2 november 2012

Halloween

Ja jag vet att det var i onsdags men det verkar inte andra veta..
Två av barnen har varit på halloweenfest ikväll och en har varit på bowlingmaskerad.




Så kvällen har tillbringats i bilen.
Och det tillsammans med en stentrött Emilio.
Som ni märker blev det inget jobb heller pga av utebliven barnvakt och halvkrallig Emilio.

Nu har iaf alla partypinglorna kommit hem och maman kan ladda för jobbdygn.

Kramar Helena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar