~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 14 november 2012

Nostalgi


I en grupp som jag är med i på facebook önskades det att man skulle lägga upp bild på sej själv som liten.
Fokus i den här gruppen ligger annars mycket på barnen och deras kläder.
I alla fall så gjorde det så från början.
Nu bladdrar vi nog om allt mellan himmel och jord.

Letade upp två bilder på mej själv.
Den vänstra är en favorit och den sitter uppe på vår sovrumsvägg.
Den andra hittade jag i mitt fotoalbum.

Som ni kanske ser så är Emilio ganska lik mej.
Jag kan inte se så mycket likheter mellan de andra barnen och mej.
Kan ni?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar