~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 20 november 2012

Längtar till advent

Det får man väl göra nu?
Jag längtar efter den där härliga känslan när man får hänga upp julgardinerna och ställa fram ljusstakarna.
Att lite efterhand ta fram en och annan röd duk och lite till ljus.
Jag längtar också efter att smussla med julklappar och planera vem som ska få vad.
Men än har vi inte köpt några julklappar alls.
Suger på den karamellen ett tag till.

För att återgå till verkligheten så känner jag mej nu ganska frisk.
Så nu återstår att sluta äta goda saker för att det är synd om sjuka mej och att istället börja träna igen.
Ja, ja jag gör det snaaart ;-)

Igår var jag hos tatueraren och plågades lite igen.
Jobbar på att fylla min vänstra arm med maoriskt mönster.
Lite har ni fått se men nu får ni inte se mer förrän projektet är klart.
Är det spännande?
Det tycker jag iaf ;-)

Idag har jag varit på utvecklingssamtal för Emilio.
Det var intressant eftersom han ju bara varit på dagis sen i augusti/september.
Efter en lite knölig början så går det nu hur bra som helst.
Han leker fint med alla och utvecklas som han ska.
Känns väldigt skönt!

Jag avslutade dagen med att jobba.
Ett trevligt arbetspass.

NU är det dax för kudden!
Det gillas ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar