~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 22 november 2012

Varannan dag

Det verkar vara så ofta jag ska blogga nu.
Och inte ens då har jag så mycket att skriva ;-)

Det händer inte så mycket här nu.
Förkylningen i familjen vandrar omkring från den ena till den andra.
Jag gick upp i arbetstid den 1 november.
Från 50% till 75%.
Det känns faktiskt av en del.
Framför allt nu när vi alla är lite risiga.
Vädret hjälper inte till att göra hösten kortare, heller, precis...

Imorgon väntar dock en trevlig dag!
Men mer om det då ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar