~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 18 november 2012

Wiiihooo

Jobbhelgen är över!!
Snacka om att helgen varit intensiv.

Började jobba kl 8 i fredags morse.
Slutade kl 10 i lördags förmiddag.
Vi har sovande jour på jobbet så man fixar ett sådant jobbpass ganska enkelt.

Åkte hem en sväng och laddade för resten av dagen.
Innebandy med F15 i Tyringe mot Röke väntade härnäst.
En spännande match med hög puls för alla åskådare.
1-1 blev slutresultatet och det är vi nöjda med.

Direkt från Tyringe drog vi till Klippan för match med F16 mot Skurup.
En lika spännande match bjöds vi på där.
Dock med ett mycket högre tempo.
Tills sist lyckades våra tjejer vinna med 6-5.

Alicia gjorde mycket bra ifrån sej och mamman är nöjd.
Ungen är om möjligt ännu mer nöjd.

När matchen var slut och mamman samlat nerverna en stund, drog vi genast hem.
Lämnade av en sliten unge och hämtade upp en man.
Sen flängde bilen mot Ängelholm.
Där väntade trevligt sällskap i bowlinghallen.
Många skratt och mycket god mat senare åkte vi hem till kudden vid midnatt.

Trodde ni att jag var ledig sen?
I så fall trodde ni fel.:-)
Jobbdagen började kl 10 idag.
Kl 21 joinade jag ledighetskommitén.
Äntligen!

Så den här helgen har jag hälsat på i mitt hem enbart några få korta stunder.
Så får det vara ibland.
Bara jag får ladda lite nu så går det så bra så.

Måste bara skriva att jag börjar få lite julkänsla här.
Längtar tills jag kan hänga upp lite julgardiner och få upp lite julljusstakar.

Längtar ni?

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar