~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 1 november 2012

Planerna är igång!

Vid det här laget känner ni mej ;-)
Och skulle ni inte göra det så gör ni det snart.
Varje vår och höst vankas det lagersalg i Danmark.
Då träffas vi, en massa tjejer från lite överallt, för att shoppa molokläder till fyndpris.
På tisdag är det dax!
Planerna pågår för fullt.
Imorgon måste jag växla pengar och sen inleda jobbhelgen.

Idag har vi påbörjat vårt nya schema på jobbet.
Vi ska nu jobba dygnspass från morgon till morgon.
Något vi inte gjort innan,
Även kvällspass kommer att förekomma och dagspass på helgen.
Så imorgon vankas det kvällsjobb och på lördag påbörjar jag det första dygnspasset.
Spännande värre.
Hoppas bara helgen går fort så det blir tisdag snart.;-)

Idag ska jag avsluta mitt blogginlägg med att tipsa om en annan blogg.
Det är en kille, som jag träffat några gånger och som är fantastiskt rolig och underhållande, som skrivit den.
Hans resa är otrolig och jag önskar honom all lycka!

http://sikkroxx.blogspot.se/

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar