~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 2 december 2012

Första advent

Kallt och snö och vinterkänslan är på topp.
Overallerna fick komma ur garderoben och testas i kylan.
Härligt!

Jobbhelgen är avslutad och nu väntar en ny vecka med nya utmaningar.
Gekås, Ullared är morgondagens projekt.
Julklappsinköpen behöver göras.

Givetvis har vi dansat runt granen nere i byn.
Precis som traditionen kräver.
Kallt som in i attan men alltid lika roligt.
Innan dess hann vi med att kolla in invigningen av Bee ink tattoo i Perstorp.
Trevligt ställe det där.;-)

NU ska jag hälsa på min kudde.
Sov gott mina vänner.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar