~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 7 december 2012

Väntan...

Jag är verkligen inte bra på att vänta.
Men det sägs ju att om man väntar på något gott så kan man aldrig vänta för länge.
Imorgon ska vi träffa en liten person.
Detta mötet har vi väntat på lääääänge.
Tanken om detta mötet föddes redan i maj.
Men inte förrän nu i höst blev tanken lite mer verklig.
Nu, imorgon, så ska det bli verklighet.
Äntligen!

Som ni kanske förstår så ligger fokus i vårt liv just nu på förändringen som ska ske i vår familj.
Vid sidan om detta planeras julen samtidigt som livet ska försöka rulla på som vanligt.
Så om ni tycker att blogginläggen är få, korta och kanske lite vimsiga så har ni en förklaring i detta.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar