~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 16 december 2012

Söndagsmys med de bästa.

Denna söndagen har vi ägnat åt att mysa bara.
Perfekt söndagsgöra!

Jag ska idag ge er en länk från youtube.
Lyssna noga och njut.
Alicia är med och sjunger och det är banne mej vackert så det räcker och blir över.
Man kan inte se så mycket av tjejerna men man hör bra :-)

Var så goda:
Lucia 2012

Ni får ursäkta att blogginläggen blir korta nu, men jag vet inte riktigt var gränsen går när det gäller sekretess och liknande.
Ska forska lite i detta och återkomma.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar