~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 18 december 2012

Min nya vän

Idag har jag fått en ny vän.
Den heter iphone 5 och jag tror vi kommer att komma riktigt bra överens.

Lite kluddrigt var det dock att byta operatör och få med sitt nummer.
Det funkade inte idag så jag hoppas det gör det imorgon.
Just nu sitter jag här med två tillfälliga nummer som ingen har.
Så ingen kan nå mej, ungefär.
Så knepigt det känns!

Hoppas på att tekniken funkar snart.

Jag funderar nu på om jag ska slå in julklappar eller gå och lägga mej.
När 17 pysslar man med julklapparna när man både har stora och små barn?
Det är ju alltid någon vaken och hemma.
Ja, ja. Det löser sej nog.
Nu är det iaf konstaterat att det blir inte gjort idag.:-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar