~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 26 december 2012

Pust!


Oj vad vi har firat jul!
Julafton firades med mina föräldrar, min syster och hennes tös.
Massa god mat och mycket fina julklappar.
En toppendag helt enkelt!

På juldagen fortsatte vi julfirandet med mannens familj.
Kalkon och sen julegröt med mandel.
Och så lite fler fina julklappar.
Himlans bra dag detta med.

Och så annandagen, då.
Besök av Ullefarmor, som är min farmor, och min pappa.
Lite mera mat, såklart :-)
Och bara mys!

NU är denna mamman en liten aning sliten.
Men när man får höra orden:
-Tack mamma för denna fina julen.
Då är allt mödan värt!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar