~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 28 december 2012

Bloggen får nytt namn

Eller iaf ett tillägg i sitt namn.
Som ni förstått vid det här laget har jag utökat min skara av hjärtan.
Så ett nytt namn här är nödvändigt.
Att döpa om bloggen till "sex små hjärtan" känns bara dumt och inte alls fint.
Så efter ett ganska långt funderande har jag kommit fram till att min första tanke om ett tillägg är det bästa.

"Fem små hjärtan" har nu utökats med en liten stjärna. :-)

Och märk väl.
Stjärnan är inte mindre hjärta än någon annan här.
Han är bara lite mer speciell. <3

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar