~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 5 december 2012

Vintervädret fortsätter..



Och eftersom mannen i detta huset inte är ett enda dugg förutseende så har han fått byta till vinterdäck mitt ibland all snön på gården.
Ja jag vet, jag skulle ju också kunna byta däck och det kan jag nog.
Men vissa saker är det han som gör och vissa är det jag som fixar.
Det mesta klarar vi dock av båda två :-)

När han ändå var ute passade barnen på att köra fyrhjuling och åka pulka efter.
De hade verkligen jätteroligt!
Jag, däremot, gömde mej inomhus.
Jag är en räddhare och tycker det är läskigt när barnen hittar på såntdär.
Så jag gömmer mej medan pappan övervakar.

Ovan bjuder jag er på två bilder på de där två små fröna som gör att vi vet att vi lever om dagarna.
Det är fullt ös och starka små viljor.
Precis som det ska vara alltså.

Kramar Helena

1 kommentar: