~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 21 december 2012

Sjuka barn...

Aldrig känner jag mej så otillräcklig som när barnen är sjuka.
Just nu är de två små pojkarna i detta hemmet febriga och hostiga.
Det är hög åtgång på Alvedon och famnen skulle behöva klonas.
Det spelar ingen roll att här är många famnar i familjen.
Endast mammas är bra nog.
Smickrande men otroligt hämmande när ganska mycket annat skulle behöva fixas.
Men jag gör väl som vanligt...
Gillar läget och sätter barnen främst.

Jul blir det ändå, vare sej vi vill eller ej ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar