~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 19 augusti 2012

Värmerekord


Nu är vi snart i slutet av augusti och då behagar minsann värmen komma på besök.
Idag har vi haft nästan 30 grader.
Väldigt skönt måste jag säga.

Men för att inte gå händelserna i förväg måste jag ju först berätta om gårdagen.
Lite plock i hemmet först medan Ronnie var hos sin syster, Pernilla, och hjälpte till med takläggning.
På kvällen drog vi andra också dit för kräftskiva.
Den utvecklade sej dock till grillkväll.
Men vad gör det?
Gott vilket som :-)

Efter den sena kvällen gick vi upp i ottan för att alla i familjen skulle iväg på olika håll.
Man kan lugnt säga att min dag gått i 190.
Möte angående loppisen kl 9.30
Fotbollsmatch kl 11
Me&i-visning kl 14 och dessförinnan fick jag snällt leverera ett släp till pappa.
Me&i för hösten var fint, som vanligt.
För dej som är nyfiken finns härligheten att se på 
www.meandi.se

Medan jag gjort allt detta hann Ronnie lämna Alicia på fotbollen och sen jobba kl 10-14.
Hämtade upp Alicia och Emilio hemma för att genast köra och hämta Nikita på lägret och sen enda till Ystad för att hälsa på sin pappa.

Jag, Michaela och Anjelin avslutade dagen med ett besök på Mcdriven och sen till Bälingesjön för att avnjuta maten och ta ett dopp.

En bra men intensiv dag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar