~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 12 augusti 2012

Överasknigsfest!

NU kan jag skriva om den för nu är den avklarad.
Så himla roligt!!

Anna-Idas V fyllde 30 år eller ja, han fyller idag.
Men igår skulle de åka på hotellövernattning.
Barnlediga allt.
Trodde han! :-D

Vad han inte visste var att hela kompisgänget istället väntade på honom vid gokartbanan.
Dit kom han ganska ordentligt förvånad och en smula chockad.
Grabbarna och ett par tjejer körde som attan.

När detta var avklarat fick V veta att vi andra tänkte följa med de hem och att han alltså fick sova i sin egen säng.
Han blev lite lagom förvånad när han insåg att Anna-Ida förbett mat och dricka till oss alla och att han varit helt ovetande om allt ihop.

Eftermiddagen och kvällen blev hellyckad och föremålet själv såg mycket nöjd ut med allt.

Tack så mycket för en trevlig eftermiddag och kväll!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar