~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 24 augusti 2012

Första skol/dagisveckan är avklarad

Och vi klarade det!

Jag vet att alla har mycket att tänka på.
Men mitt huvud är knökfullt efter den här veckan.
Tider att passa.
Hämta och lämna lite varstans.
Barn som är ovana vid sina nya vanor.
Osv...

Och nu när jag kan andas ut för att barnen är lediga. DÅ är semestern slut och jobbhelgen är ett faktum.

Men att jobba fredagnatt på mitt jobb är nästan lugnare än att vara hemma.;-)

Hela dagen har tankarna ofta kretsat kring Wilda och hennes familj.
Ingen skulle behöva begrava sitt eget barn!
Trösten är att hon får ro nu...

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar