~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 9 augusti 2012

Längtar...

Tycker mina ungar ska komma hem igen!
Gillar inte när de är borta så här länge.
Visst är det roligt att de har roligt.
Men jag då?
Mamma för livet.
Japp japp!
;-)

Nu har vi njutit klart av att ha en mindre barnskara.

Har tillbringat kvällen tillsammans med min nya symaskin.
Den lyder INTE!
Tråden blir helt bubblig på undersidan och jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Surar medan jag funderar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar