~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 15 augusti 2012

Mycket på gång

Idag har det minsann hänt saker.

Inledde dagen med att få ett samtal från en sjukgymnast i Ängelholm.
Nikita ska äntligen få börja gå på sjukgymnastik i vatten.
Så varje tisdag, med början nästa vecka, ska detta göras.
Hoppas nu det funkar så bra som vi tror.

Jag har också pratat med Emilios dagis idag.
Inskolningen börjar nästa vecka.
Spännande värre!
Han har aldrig satt sin fot på ett dagis så han har ingen aning om vad det är han ska.
Ska bli roligt att se vad han tycker.

Annars har jag tillbringat dagen i Helsingborg, i den bästa butiken som finns.
Annacill såklart!

Körde inom Stadium, på väla, på vägen hem och hämtade upp ett antal skolväskor.
Börjar skolan snart?;-)

Nu väntar sängen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar