~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 28 augusti 2012

Himla tur...

...att mina barn inte tar körkort så ofta!
Herrejösses vilken press för en mamma!
Att sitta på jobbet idag och först vänta på om uppskrivningen klarades av och sen uppkörningen var bara precis hur jobbigt som helst.
Alla sådana saker som gäller barnen som man inte kan påverka är ju galet jobbiga.

Nu är det iaf gjort och avklarat.
Vi är nu två mycket stolta föräldrar till en tös som verkligen överträffat sej själv.
Att på tre veckor ta sitt körkort är minsann. inte dåligt.

Man kan undra hur vi i den här helt uppspelta familjen ska kunna somna idag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar