~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 5 augusti 2012

Rock i dalen

Varje år i 25 år har detta evenemang ordnats i byn.
Vi har varit där många gånger.
Vill inte riktigt räkna efter hur många;-)

Det är iaf en toppengrej!
Sitta i gräset och lyssna på musik med goda vänner i flera timmar.
Helt underbart!

Igår var det dags för årets upplaga.
Vi hade ordnat barnvakt till de tre yngsta i skaran.
Kvällen blev verkligen toppenbra!
Grillning hos en god vän tillsammans med andra roliga vänner först.
Sen hela kvällen och halva natten i byn med bra musik och mycket gott sällskap.

En perfekt lördag!

Idag var det hämtning av barn.
Alltid lika mysigt när man varit utan de lite.
Middag med svärmor klarades också av.
Hon tog med sej Nikita och Anjelin hem.
Michaela åkte till Ängelholm och Alicia har lämnats på träningsläger.
Kvar här hemma finns jag, Ronnie och Emilio.
Vi njuter av film och godis i soffan, vi.

Det ska va gott å leva...

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar