~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 29 augusti 2012

Nya kläder



För ett litet tag sen släppte me&i sin höstkollektion och givetvis var vi ju tvugna att köpa någon liten godbit.
Igår fick vi hem härligheten.
Anjelin fick en svart klänning och mössa och cerisa leggings till.
Allt i mjukaste velour.
Emilio fick "bara" ett par byxor som genast fick benämningen jobbarbyxor,
Påminner faktiskt en hel del om sådana så det är ju inte så konstigt.

Om ni vill se mer av detta så finns det mycket fint på
www.meandi.se

Vi började dagen idag med att besöka tandläkaren, jag och Anjelin.
Det skulle lagas ett hål så hon fick drogas lite.
Allt gick jättebra!

På eftermiddagen kom Caroline med Wilma och Wiggo.
Lek för glada barn och lite snack för mammorna.:-)

Michaela och hennes kompisar har ägnat hela kvällen åt att koppla in viktiga högtalare och bas i hennes bil.
MYCKET viktigt, visst.
Kul detta!

Nu är här så lugnt, så lugnt.

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar